Imponerande!

Jag såg precis ett avsnitt av den nya serien "Britains missing top model".

Skillnaden i den här modelltävlingen mot de andra är att alla tjejerna som deltar är handikappade på något sätt. De saknar armar, sitter i rullstol, har hjärnskador eller är döva.

Först tyckte jag att hela grejen var lite läskig, men efter en stund så börjar man verkligen se tjejernas personer och höra deras historier och då förstår man verkligen hur starka de här tjejerna har behövt vara. Jag har aldrig varit gladare för min häsa och jag vet att jag kommer att uppskatta att jag har det så otroligt enkelt i mitt yrke jämfört med dem.

Varenda gång jag tycker att mitt jobb är svårt så kommer jag att tänka på dem.



Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0