TGIF



Idag ska jag till frissan.


Samma gamla vanliga såklart. Men jag älskar när håret är sådär nytt och nyklippt. Synd att känslan bara håller en vecka.
 Sen kommer pojkvännen på besök över helgen. Det var ett bra tag sedan han var här så det ska bli himlans mysigt. Jag har städat lite extra..
Vi tänkte springa till Harrods imorgon och titta på rean. I helgen har alla som har Harrodskort 10% off all rea, perfekt!
Sen blir det nog utgång imorgon, beroende på hur det går med det stora jobbet så kanske det blir lite extra firande med..

Jag drömde en massa hemska drömmar om krig inatt så jag var uppe tidigt i morse och sorterade jobbpapper. Kändes som det bästa sättet att få bort obehagskänslan från drömmen. Vuxenpoäng på det!

Nej, nu ska här dammsugas..


Kommentarer
Postat av: Milla N.

Jag har också planerat in en Harrods rea-tur imorgon, så bli inte förskräckt om det rusar fram en tokig blondin och säger hej =)



//Milla N.

2008-07-04 @ 17:59:13
Postat av: Tess

Hej Milla!



Det skulle bara vara jättetrevligt! Hoppas vi ses imorgon.



kram

Tess

2008-07-04 @ 20:46:30
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: Pappa

Duktig tjej som städar

Puss Pappa

2008-07-05 @ 12:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0