Trött och grumpy..

Blääää, jag är så trött i kroppen så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag var så smart att jag körde Ashtanga yoga både igår och idag. Det plus en powerwalk tidigare i dag har knockat mig totalt. Jag höll på att dö på yogan. Fy tusan!

I morgon jobbar jag för Sekonda igen. De är sjukt gulliga så det kommer att bli en bra dag. De bilderna hamnar alltid i alla flygtidningarna, lite kul.

O på torsdag kommer jag hem till Stockholm! Jippi!!

Sitter och kollar på "Australiens next top model". Det är verkligen skräp. Tjejerna ser uta tt gå i 2an och är verkligen inte modellämnen. De ser ut som vilken tråkig skolklass som helst. Den enda tjejen som har potential är gravt anorektisk. Skitprogram!




Fjortisar från Hässelby eller Australiens nästa topmodeller?

Kommentarer
Postat av: Milla N.

Ja den Sekonda-reklamen i BA:s tidning är himla fin, men du är snyggare än klockan =)



//Milla N.

2008-07-30 @ 16:30:45
Postat av: Tess

Haha!



Tack :D

2008-07-30 @ 20:40:21
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0