Inlägg från i Söndags





Sååå, nu hoppas jag att alla kommer ihåg lösenordet och fortfarande är med mig!

Jag har som ni vet fått ett jobb som kommer att vara lite mer high profile. Det är en kampanj som innefattar både reklamfilm, radioreklam, bilder och en massa grejer på internet. Jag spelar huvudpersonen i dramat Så ni kommer hlet enkelt att kunna följa den karaktären jag spelar via internet varje dag.

Det ska bli otroligt roligt och intressant att få vara en riktig skådespelerska nu i två veckor. Det roligaste med allt är att det kommer att vara 3 olika mäsnniskor på 3 olika kontinenter som man kommer att kunna följa. Väldigt smart!

Jag vill fortfarande inte säga för mycket eftersom det inte blir nåt roligt då.
Men jag lovar att lämna ut webbsidan så fort det kommer ut.

Imorgon börjar vi spela in. Bilen hämtar mig kl 06.15. Jag är hur spänd som helst.

Tjoho!



Hittade en fin bild på Emma på Marie Claires hemsida!

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag är grymt glad att du "låste upp" sidan igår också.. har varit bortrest i 2 veckor och inte haft tillgång till datorn så när jag kom hem i måndags så upptäckte jag att din blogg inte funkade men testade igen igår och fick se ditt lösenord.. så som tur är kan jag nu följa din blogg igen!

2008-07-16 @ 19:28:37
URL: http://ombytlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0