My day, how about yours?

image535

Än en gång har webblogg dummat sig.

 Inlägget om båtturen var såklart från igår. Jag förstår inte varför de inte blir publicerade!
Idag har jag jobbat för Oriflame här i Stockholm.

Temat på plåtningen var rysk jul.
Ja ni kan ju tänka er hur det såg ut. Överbelamrad gran, oljemålningar, diamanter, champagne och antikviteter. Jag och en tysk kille gör omslaget till deras vintekatalog för den östeuropeiska markanden.

Det är ju tyvärr alltid så i mitt jobb, det är svettigt i vinterkläder på sommaren och frysigt i sommarkläder på vintern.
 Nu var det även så att min tyska vän hade världens sämsta andedräkt. URK! Jag höll på att dö när de sa åt mig att sitta närmare honom. Tror jag tar med mig ett brett sortiment av halstabletter imorgon.. Att han fnissar som en brud är nog något jag helt enkelt får leva med.

På toppen så har jag dragits med ett envist magknip i två dagar nu. Jag som aldrig får ont i magen! Så dagens mat har bestått av 2 matskedar ris, en banan och nu lite Mariekex.

Förresten så trodde en gubbe på Ica att jag var Gina Tricot tjejen idag. Det tar jag INTE som en komplimang. Hon är ju gammal!

image536
Gina Tricot?
(T-Shirt från H&M och kjol från GAP)

Kommentarer
Postat av: Anya

Haha, ni är ju faktiskt inte alls lika! Ni är riktigt vackra båda två men inte alls lika :)

2008-06-03 @ 00:26:55
URL: http://anya.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0