Sol - dagens



Det blev slappochslödag hela  dagen! Jag tog plats nere på gräsmattan mellan husen och laddade upp med Marie claire, torkad mango, glass och en stor flaska vatten.



Det brukar aldrig ligga någon där nere, men när mina grannar såg att det gick så kom helt plötsligt massor med människor ner och la sig och solade. Vilken trendsetter jag är!

Nu ska jag och Nathan ner till The Ship och äta grillat, vi var runt till en massa olika gardencentras idag och försökte hitta en passande grill till balkongen, men det verkar som om alla andra har haft samma brillianta idé så det fanns inga kvar! Buhuu!

Det får bli Ships grillade istället :D



T-shirt -
H&M
Jeansshorts - Berschka
Flip flop - NEXT
Bikini - H&M
Vitt spetsband - Hittat hemma i en låda..
Solglasögon - Lanvin

Kommentarer
Postat av: Katrin

Sådana här inlägg är roliga att läsa :) Vardagsbetraktelser liksom.. söt är du med!

2008-06-29 @ 13:25:34
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej Katrin!



Tack vad gullig du är! Jag ska ha det i åtanke ;)

2008-06-29 @ 13:49:44
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0