Hej Olay!

Hej mina kära!

Nu är jag superdupertrött!
 Ska vila i 10 minuter och sen ska klackarna på igen för middag med brudarna på Northcote rd.



Min diet gick helt åt fanders idag, människorna på Olay verkar älska allt onyttigt. Till lunch blev det fish and chips, lyxvarianten visserligen, men dock lika fet. Efter det var det en kavalkad av bakelser, muffins, kakor och annat tjaffs. Jag höll ut länge, men när jag förstod att detta var vad som fanns att välja på så var jag ju tvungen ;)

Locationen vi var på hade en jättestor pool i mitten och jag svär att jag såg minst 4 personer som höll på att ramla i plurret. Väntade på plasket i flera timmar, men som ett under så klapprade alla höga klackar säkert förbi.Det hade ju trots allt varit lite kul om nån hade fått sig ett ofrivilligt dopp.

Jag fick iallafall med mig lite produkter från Olay och Max Factor. 2 läppstift, läppglans, blusher, mascara, fuktcreme och rengöringsmjölk. I loooove goodiebags!

Jag har haft en smärre blogginspirationstorka de senaste dagarna. Därför vänder jag mig till er mina vänner och frågar

Vad vill ni veta mer om?

Kanske jag bör fråga stylister om fler modetips, make up artister om sminktrick, berätta lite mer om mina vänner här? Vill ni veta något särskilt om jobbet, yogan eller London?
Kanske fler videoinlägg och tävlingar?

Its up to you now, What do you think?

Kommentarer
Postat av: maria

Kul att läsa om ditt jobb tycker jag.

2008-06-27 @ 00:03:40
Postat av: Anonym

hur klarar du och killen att bo i olika lander???

2008-06-27 @ 01:26:49
Postat av: Ally

jag vill veta hur din kost ser ut..du ser så fräsch ut! din blogg har blivit min favoritblogg sen jag hittade hit igår^^ jag älskar din stil eftersom vi verkar ha samma smak.

2008-06-27 @ 13:04:21
Postat av: Anonym

jag vill läsa mer om sminktrick och dina nya sminkfavoriter. o visa dina favoritkläder från din garderob. o mera tävlingar förstås. :)

2008-06-27 @ 13:35:39
Postat av: Katrin

jag vill veta mer om vad du har för dig i london, alltså vardagliga saker. Såsom party och sådant :)

2008-06-28 @ 17:34:41
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0