Dag 3

Jag är helt kär i den här Diane von Furstenbergklänningen jag hade på mig idag!

image315
Jag ska flirta lite med klienten och kanske kanske får jag köpa den billigt...
(Orkidé halsbandet jag har på mig har jag redan fått!!)
image316

Eftersom allting är så billigt här nere så har jag bokat in mani, pedi och facial på min lediga dag. Shoppa ska jag också! Det blir en perfekt endagssemester. Visserligen så känns inte det här jobbet så tungt. Jag sitter mest på gungor, dansar på stranden och ligger i sängar i fina kläder. Önskar alla jobb var som detta!

image317

Ikväll har vi en till BBQ i huset och jag tänkte sova över här istället för på hotellet. Ska bli mysigt att somna till ljudet av vågor.

image318


xx/ Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0