Day Off!

Idag är jag ledig, jippi! Nu har jag precis varit nere och ätit hotellfrukost. Det måste vara bland
 det lyxigaste som finns. Jag älskar hotellfrukostar!
Mitt hotell är lite lustigt, det är en klättervägg på utsidan och när du sitter i restaurangen så är det bara en glasvägg som skiljer dig från poolen. D.v.s du ser alla som simmar under vattnet. Inte alltid det du vill se när du sitter och äter. Äldre mycket rund dam i leopardbikini..
Att bero på det så såg jag något lustigt häromdagen. Jag stod och tittade ut över havet och filosoferade när jag helt plötsligt såg en liten fontän komma upp. Efter det kom en stor stor skugga. Jag som är hajrädd till tusen trodde ju såklart att det var en galen vithaj. Men det visade sig vara en grupp valar. Det tycker jag var häftigt. Jag har aldrig sett en stor val på så nära håll förut.
Nu har jag både ätit struts och springbock. Jag försöker prova allt som inte är så vanligt, undrar vad gör lustigt djur jag kan hitta att äta idag?

Jaja, nu ska jag iväg och shoppa litegrann, eller mycket grann.
Det är kallt här idag så det blir inget pressande i solen för mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0