Det blir en sån helg..



Det är klart att varmvattnet slutar funka när man är bakis och inte vill något hellre än att gå och duscha.
Som tur är så är jag världens bästa rörmockare, så jag fixade problemet och vattnet funkar igen nu.

Tur det för jag fick ett samtal från min stackars kompis Lina som var fast i London på väg hem från Dubai och behövde nånstans att sussa en natt. Efter en sån resa så kan man ju behöva en varm dusch.

Vi kilade direkt ner till The Ship och åt en härlig lax och mussellunch. Och nu ska det bli utgång ikväll. Hjälp vad jag går ut nu. Vi ska till cuckoo på middag och fest, känns lite som Stures torsdagsmiddag fast i London. Ska bli trevligt.

Jag tror att hela gänget från igår kommer efter middagen, så det ska bli riktigt riktigt kul.Jättekul att ha Lina här med, trots att det bara blev en snabbvisit!

Nu kör vi igen då!


Puss på er och ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0