Flygdax igen!




Nu bär det iväg till flygplatsen igen. Tyvärr så var jag så sent ute när jag bokade biljetterna så jag får åka med sunk ryanair. Därför har jag tvingat min kära pojkvän att skjutsa mig hela vägen till västerås. Och hela vägen tillbaka själv sen. Pojkvänner är bra att ha.

Först måste jag bara väcka honom..

I veckan kommer min flatmate Nathan hem. Jippi, han lagar jättegod mat! Det som är tråkigt är att Steffi förlorar sitt rum. Men vardagsrummet är fint det med. Hon måste nog bestämma om hon vill stanna i London eller åka hem till Sverige snart. Stora beslut! Jag skulle ju bara vara i London i 4 månader. Jag har varit där i 3 år och 1 1/2 månad nu. Woopsie daisy!

Jag är dock sugen på att bo i New york ett år innan jag slår mig till ro hemma i Svedala.

Nope nu bär det av till flyget. Ja, jag samlar airmiles!

Puss!

P.s Missa inte att Asos har rea! d.s



Kommentarer
Postat av: Anonym

En annan svenska i London! Kul!

2008-03-25 @ 19:08:28
URL: http://shellys.webblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0