Förlåt!

... för mina glesa inlägg. Jag har varit så himla himla klantig och glömt min sladd för att föra över bilder från kameran till datorn. Tusan! Där lärde jag mig att inte packa 10 minuter innan jag åker.

Igår var vi på trevlig påskmiddag hemma hos Oscar och Ida i gamla stan. De har världens mysigaste lägenhet och vi åt och drack mycket gott. Vi kilade vidare till Village efter det. Jag hade inte varit där tidigare så det var kul att upptäcka ett nytt ställe. Det är ju all den gamla Kharmapubliken. Passar mig perfekt!

Min kompis Cissi fyllde år. Hon är en sån tjej som har haft typ samma frisyr alltid. Men nu när hon dumpat sin odugiga pojkvän så bestämde hon sig för att en förändring skulle ske.
Därför klippte hon page och lugg och ser STRÅLANDE ut!




Den som vågar vinner!

Bild : Stureplan.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0