Lugn Helg

image346

Den här helgen har jag verkligen tagit det kolungt.
Jag har gått omkring här hemma och fixat och trixat i lägenheten. Vädret här är superdåligt för tillfället, så det gör egentligen ingenting att jag inte har varit utomhus så mycket. Det är bara skönt att få vara själv hemma ibland helt enkelt.
Jag kommer ju till er hemma i sverige på torsdag. Jag har inte bokat någon tillbakabiljett ännu, men jag tror att det kommer att bli till på tisdag. Det har varit så himla mycket resande den här månaden så det ska bli så skönt att komma hem till Sverige och hänga med vänner och familj.

Nu skiner iaf lägenheten efter allt mitt putsande och dammande. Jag börjar bli en smula rastlös så jag drar mig nog ner till gymmet en liten stund.

Ikväll ska jag dra vinnaren av de afrikanska armbanden. Har du inte deltagit i tävlingen så hinner du fortfarande.
Spännande!

Puss


Kommentarer
Postat av: Matilda

vem vinner nu då? =)

2008-03-16 @ 21:34:01
URL: http://ombytlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0