Marina är med blogg

Idag spenderade jag dagen på stan med min låtsasmamma Aja och mina två yngsta småsyrror Marina och Isabelle.
Vi kilade runt till Indiska och Topshop. För en gångs skull köpte jag ingenting. Det krävdes mycket viljestyrka, men eftersom min väska är liten den här gången så finns det liksom inte tillräckligt mycket plats.

Jag måste alltid ha en stark förevändning till att inte shoppa.
Jag börjar faktiskt undra om jag har shoppstörningar. Kanske man borde klippa kreditkortet i två bitar? Jag skulle säkert limma ihop det efter en timma...



Jag hjälpte iallafall min lillasyrra Marina att sätta upp sin egen lilla blogg. Så om ni undrar hur livet ter sig för en mycket förståndig och intelligent 13 årig flicka så är ni välkomna att klicka här.


Marinafina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0