Shopping!

Jag vågade mig ner på stan idag. Det visar sig att mitt hotell ligger båder precis brevid min agentur och ett kvarter från den bästa shoppinggatan, Long street.

Så idag har jag shoppat! Det är så härligt billigt här nere. Märkesgrejer är dyrare, om de inte är på rea förstås. De har ingen koll alls på mode här nere så under rea säsong kan de lycklige verkligen fynda. Nu är reasäsongen slut, men jag fyndade fint i de lokala designshopparna.
Jag shoppade på bl.a. Misfit och Nylon. Sjukt fina saker. Dock måste du ringa på en klocka för att bli insläppt i butiken. Då känner jag verkligen hur annorlunda det är här nere jämfört med trygga Sverige.

Det här köpte jag :

image320image321
Kolla vilka snygga knappar!
image322
Jag är såå inne på det maritima till våren.

image323image324
Det blev en fin klänning att bära i frankrike i sommar.
image326
De här armbanden är gjorda i fattiga byar här i Afrika. Eftersom det var för en god sak så köpte jag ett gäng.
Snygga är de också! 
image328



Imorgon ska jag tyvärr åka hem. Jag som vill stanna kvar här och ha det härligt i solen.
Buhuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0