Today is My day!




Såpp, klar och mätt!


Idag har jag haft en sånd där härlig floaty dag där allt har gått rätt och allt är kul.

Jag började med att sova till kl 12!! Då min bokare Kate ringde och väckte mig. Jag trodde visst att hon var min mamma först. Hon hade garvat som tusan när jag sagt mamma och börjat pladdra iväg på svenska. Snacka om djup sömn!

Nu ska jag faktiskt få två bokare. Kate och min favorit nr 2, Alison. För Kate ska jobba mer med att promota agenturens 10 bästa modeller och jag blev informerad att jag är en av dem, så det känns grymt bra. 

Efter en slö frukost gled jag iväg på en casting för en bröllops editorial. Som jag vann på plats, så den plåtar jag imorgon och på fredag. Det är ganska skrämmande hur många brudklänningar jag redan har haft på mig innan 26 års ålder. Jag är inte direkt den som redan planerar mitt eget. Det hela verkar lite läskigt tycker jag..

image365  image366

Jobbet imorgon är bara 2 timmar så jag har castingar före och efter. 7!!st närmare bestämt.
 DFS, T-mobile, New Look, Fat face, Tommy Hilfiger, Marie Claire och Tommy Hilfiger. Känns som om jag borde gå och lägga mig i tid idag.. 

När jag har flygit mycket brukar jag unna mig en härlig facial, så jag bokade in en underbar Espa aromatherapy behandling med en superskön indisk huvudmassage idag. Jag känner mig som en geléklump som ska glida av soffan när som helst.

                      

Jag har sån tur som har ett Esporta gym i huset. De har en skönhets avdelning, hårsalong, pool, bubbelpooler, ångbastu och vanlig bastu och ett mysigt café. Förutom alla gymsaker och klasser förstås. Jag skulle kunna bo där nere!

Sen har jag världens underbaraste pojkvän också.

En braaaa dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Tess! Det är verkligen jättekul att läsa din blogg, du skriver om så intressanta saker och på ett avslappnat och roligt sätt. :) Bilden på dig i gul klänning är ju bara för härlig, får en att längta till sommaren! Bröllopsklänningen var fin med! Apropå bröllop, är du och din kille förlovade? För det stod "Tess Montgomery och hennes FÄSTMAN.." på senaste Nikki på stureplan.se. Sen vore det också kul ifall du skrev nåt om din kille, typ hur ni träffades, vad du föll för och hur länge ni varit ihop och sånt? :) Ha det toppen! Kram Sofia

2008-03-26 @ 21:28:02
Postat av: Tess

Heej Sofia!

Haha, nää vi är inte förlovade. Jag såg att de hade skrivit fästman.. haha!
Vad kul att du gillar bloggen! Bilden i gula klänningen är från sydafrika, vattnet var knaskallt så det är därför jag ser lite tokig ut.

Jag ska skriva lite mer om hur jag träffade pojkvännen, han är lite blyg men jag måste nog skriva en liten dementi om vår påstådda förlovning och då kan jag nog smyga in en liten "hur vi träffades" historia.

kram

Tess

2008-03-26 @ 21:46:50
URL: http://evert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0