Utgång!

image378

Kvällens:

Steffi
Klänning - Lipsy, Topshop. (Den ska lämnas tillbaka. Pärlorna ramlade av)
Väska - Primark
Örhängen - H&M
Halsband - Swarovski

Tess
Grå topp - Arrogant cat
Svart topp - James Perse
Grå jeans - Zara
Väska och skor - Ebay
Armband - Sydafrika, Miu miu och CC Skye.
Halsband - Mammas design.

Vi körde Amika med ett stort svenskgäng igår. Hur kul som helst.
Visserligen så skickar pojkvännens kompis Torran oss till "La Famiglia" (ett fint italienska ställe) när de engentilgen sitter på "Made in italy" (inte lika fint italienskt ställe).

Amika hade öppet lite extra länge så vi shakade till 4.
Min flatmate Nathan kom tillbaka från Australien igår så han joinade oss halvvägs. Egentligen var det för sent för att bli insläpp, men han mutade vakten med £100. Sånt funkar nog inte i Sverige.
Det var riktigt bra drag sista timmarna, alla var lite lagom på pickalurven. jag och Steffi hade tryckt i oss en flaska skumpa till middagen hemma först så vi hade jättekul.

image379

 Jag tror att pojkvännen kände sig lite utanför när halva hans killgäng var i London och festade med mig och Steffi istället.
Tillbakakaka!

Kvällen slutade med Hula Hula dans kl 05.00 hemma i hallen.

image380

All in all, himla kulig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0