Dagens

Jag och Mel unnade oss en härlig lång vinlunch på Chez Georges takterass. Vädret är helt underbart och vi båda fick massor med färg. Eller jag fick nog färg, Mel säger att hon fick det men eftersom hon är mörkhyad så är det svårt att veta. Vi kör på det iallafall.

Så här såg jag ut idag:

image519

Topp - James Perse
Kjol - Nya från GAP
Kilklackar - Miu Miu
Halsband - Oliver Bonas
Väska - Som inte syns, men det blev min bruna balenciaga som fick följa med ut.

Jag har hämtat klänningen från skräddaren och den sitter som en smäck. Köpte även ett diadem med en liten rosett som kommer att passa fint till. Det med ett par svartvita dune skor, svart DKNY clutch och farmors pärlor och jag tror att jag är klar med lördagens outfit. SKÖNT!

image520
Är det bara jag eller känns det lite Gossip Girl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0