Latmask

Jag satt med alla mina papper till kl 03.45 igår.

Men nu är det klart för det här året. Jag förstår inte varför det tog så mycket längre tid den här gången?

Imorse när klockan ringde vid 8.30 så stängde jag faktiskt av alarmet och tänkte hoppa över mina två castingar jag hade på morgonen.
Men sen fick jag dåligt samvete över att jag var en sån latmask  i drömmen så jag väckte mig själv och släpade mig upp ändå.
Tur det för det ena är en reklamfilm för Nintendo som ska spelas in i Paris nästa vecka och den andra var en bra fashion story i en tidning. Får jag en av dem så vet jag att det verkligen är värt att släpa sig upp på morgonen oavsett hur sent man kom i säng.

Nu är jag dock hemma igen och packar frenetiskt. Jag kommer ju till Sthlm ikväll!

Jaaa. Helgen har börjat!!!

Dagens

image521

Klänning -
Världens kortaste från Topshop
Bälte - H&M
Kilklackar - Miu miu
Halsband - Oliver Bonas
Cashmere kofta - Gas
Armband - CC Skye screw

Vi ses i Sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0