Life is a Jungle

Nu är webblogg dum igen. Jag skapade ett litet inlägg för flera timmar sedan och la ut, trodde jag! Nu när jag kollade så var det bara sparat och inte publicerat. Usch, jag blir så trött på dem ibland.

Jag har precis läst klart boken Lipstick Jungle (köpte den på E-bay för £2) Det är samma författare som Sex and the city, Candace Bushnell.
Den är väldigt bra och lite mer vuxen och mogen än Carrie och tjejerna. Lite mer Cashmere mafia om starka kvinnor i karriären. Boken får en att vilja klä sig i powersuit, skaffa en hemmakarl och gå på fina fester iklädd vackra galaklänningar.

När en av kvinnornas man efter 12 års äktenskap deklarerar att han aldrig har älskat henne utan att hon har vartit så stark och övertygande att han bara hamnade med henne så brast mitt hjärta. Det måste vara det värsta ens partner kan säga "Jag har aldrig älskat dig". Usch, det önskar jag inte ens mina värsta ovänner.



Läs den nu eller vänta på att serien kommer till Sverige. Jag kan inte vänta att se om den är lika bra som boken..


Kul att Brooke Shields spelar Wendy Healy. (Som f.ö inte ska vara så särskilt snygg i boken..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0