Mobbinlägg!



Jag vet att alla modebloggar har kissat på sig av förtjusning över de här skorna i flera månader. Men jag måste faktiskt strunta i regeln "Kan man inte säga nåt snällt..." och äntligen få skrika - De är apfula!

Ok på bild, men varje gång jag ser dem på ett par fötter så måste jag titta bort. Snacka om att ge upp estetik för "credd". Jag har svårt att se att en kille skulle tycka att de var särskilt sexiga eller att de ens skulle vara bekväma. Vad är grejen?
Det är bara för att de kommer från Acne och nån modebloggar guru gillar dem från början.

Dessa skor = Vår tids nya Buffalo!


Kommentarer
Postat av: mia

Bra sagt!!!!!!!!!!!!

2008-05-15 @ 07:01:31
Postat av: Matilda

jag håller med fullt ut..så fula!

2008-05-15 @ 20:27:25
URL: http://ombytlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0