Morgonstund


 

Nu ska förhoppningsvis en bra, produktiv dag börja.


Jag passade på att sova lite längre. Jag drömde trots allt att jag dejtade David Beckham. Det var inte så populärt hos pojkvännen när han ringde för att väcka mig..

Nu har jag bokat in det spa paket, som jag fick i julklapp av min pappa, till på fredag. Det ska bli så himla skönt.
Det är ett 3 timmars paket med massage, ansiktsbehandling, manikyr och pedikyr. Passar perfekt att ta dagen innan jag ska på bröllopet. Stället jag ska till är Njuta Spa. Det ligger ute vid Nacka strand och verkar supermysigt.
Jag är en sucker för ansiktsbehandlingar, så jag kan inte vänta!

Nu ska jag ringa skräddaren, plocka ihop de kläder som ska till second hand och charity, ringa min revisor och gå förbi TK Maxx, hörde att de har billiga true religion jeans inne för tillfället.

Vi ses lite senare alla kompisar!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

nice med spa!

2008-05-16 @ 14:29:08
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0