Sådär ja!

Som en Jojo tillbaka i london!

Som ni har märkt så blir det bara ett inlägg per dag när jag är hemma i stockholm och inte har med min egen dator. Det är för att jag blir heeelt galen på min pojkväns Mac. Den är fin och så, men väldigt irriterande om man som jag är en inbiten PC användare. Jääääv...le!!

Resan gick fint idag.  
På vägen till Stockholm i torsdags satte ju brandlarmet igång på Gatwick airport. Vi var tvugna att evakueras ur flygplatsen. Som tur är blev min "grupp" evakuerad ut förbi gaterna och då fick jag en glimt av en tv och såg att vårt flyg var redo för boarding. Så jag fick med mig ett gäng svenskar (kände mig som värsta actionhjälten)och bröt oss från gruppen och sprang till gaten istället. Väl där verkade ingen veta något om larmet och de boardade och åkte som vanligt. Med halvfullt flyg dock.

Detta oändliga flygdrama!

Vi har verkligen haft bra väder hemma den här helgen. jag har spenderat flera timmar tillsammans med min kära pojkvän Kristian i solen på KMK - kungliga motorbåtsklubben som ligger vid djurgårdsbron. Rekommenderas!
image465
Jag hittade ett nagellack i precis den färgen jag letat efter.
 Neonrosa! Detta är från depend som går att köpa på Kicks och Åhléns.
Apsnyggt till solbrända fingrar och ett knallblått/grönt/gult armband!

Neonrosa + mitt CC Skye screw = Min uniform i sommar.

image466
Jag gör nåt skumt med munnen, men ni får en dagens från fredagkvällen ändå!

Jeans - Sass and Bide
Linne - H&Ms vita linje (Med en rosa Coco Ribbon BH under)
Ankelboots - Office
Väska - vintage
Armband - Sydafrika, CC Skye och ett som mamma har gjort för länge sedan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0