Snygg igen

Det tog 4!! timmar att fixa håret idag, men nu är det som det ska vara igen.
 
Min frisör var sjukt stressad och klippte 3 personer på en gång (I omgångar, hon är ingen bläckfisk). Det var kaotiskt!  Jag fick en handduk i fejjat när jag fick håret tvättat, min väska försvann och dök upp och så glömde hårtvättjejen att lämna min toning länge nog så vi var tvugna att göra om det. Så det blev en del väntan tyvär. Nej, de fick ingen dricks idag.  

Jag håller på att spara ut håret ännu längre.
Bra för jobbet eftersom alla de andra blonda tjejerna klippte av sitt under bob-tiden. Så jag är en av de få som klienterna har att välja på nu hehe.



Imorgon är det mer Lacoste för mig. Jag ser fram emot att jobba med teamet, de är hur trevliga och chill som helst.
Sen är det Louises födelsedagsfest på Maddox, nu är jag inte det största Maddox fanet, men det skulle vara för Louises skull..

Nu ska jag äta en weightwatchers glass och försöka glömma bort att jag inte har hunnit/orkat gå på gymmet på flera dagar.

xxx

Kommentarer
Postat av: jenny

hej!
jag åker till London nästa söndagen och ska stanna där tills onsdag. Jag har adlrig varit i london förut så jag undrar om du kan tipsa om både lyx och budget shopping. skulle behöva lite tips! tack så mycket :)

2008-05-09 @ 13:08:09
URL: http://trion.webblogg.se
Postat av: Tess

Hej Jenny!

Kul att du kommer hit till London. Vi har fantastiskt väder för tillfället, hoppas det håller i sig!

Det först du ska göra är att ta dig till Oxford circus (tunnelbanestationen heter samma sak) Där ligger allt från vår jättestora Topshop, Miss selfridge, urban outfitters, Office, Aldo mm. Jag gillar en liten budgetbutik där som heter Berschka och ligger mittemot Urban outfitters. De har billiga trendiga saker.

Om du sen hoppar ner i tunnelbanan och åker till Bond st station så kommer du ut snett emot Selfridges som är ett av de bästa varuhusen. Definitivt värt ett besök.
Primark som är den största och billigaste kedjan ligger lite längre ner på gatan. Där kostar kläderna nästan ingenting.
Där i krogarna ligger även gatan New Bond street där alla lyxiga märken ligger.

Passa även på att åka till Knightsbridge och gå på Harrods. Det är mer tittande än shoppande där eftersom de säljer allt till överpris, förutom på rean. Dock är deras cholkladbar värt ett besök!

I samma veva så tycker jag att du ska gå förbi Harvey Nichols som ligger ett kvarter bort. Det är alla kändisars favvovaruhus. Där hittar du en blandning av coola märken. Dock ganska dyrt det med.

Om du vill hitta mer alternativa affärer med små desgners så ska du bege dig till Brick Lane.

Glöm inte bort att ta en Chai tea latte på Starbucks, den är fantastiskt god!

Ha kul! Kram Tess

2008-05-09 @ 20:36:34
URL: http://evert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0