Sunny day!

Skönt med lite sovmorgon.
Nu bär det iväg till Hammersmith och The Lóreal buildning för en casting. Jag har jobbat för dem förut, så jag hoppas de bokar mig igen. Efter det är det 3 timmar hos frisören som gäller. Jepp att vara fin tar tid, som alla era pojkvänner kanske har märkt ;)

Jag kommer att vara hemma i Sverige nästan varje helg med början om två veckor fram till juli, då jag kommer hem en hel månad. Jag hoppas på att möta på några av er mina vänner under den tiden!

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hittade till din blogg av en slump...letandes London shopping...
Ska till London nästa vecka. Jag är modedesigner och är intresserad av designer butiker samt up-coming designers pa marknader etc. Har du nagra insider tips? Tänkte eftersom du är modell och en del av modevärlden...

2008-05-08 @ 15:19:41
URL: http://svenskdesign.webblogg.se
Postat av: camilla

Super fin blogg :)
kolla gärna in mitt cd omslag som jag gjort, om du har tid :D
kram kram.

2008-05-08 @ 21:38:59
URL: http://camillajarvas.blogg.se
Postat av: Tess

Hej Bella!

Vad kul att du snubblade in här på Evert.
Vet du vad, det är sjukt svårt att rekommendera ett par stycken eftersom det är så sjukt många nya designers här! Du har allt från de som huserar på portobello market på lördagar eller spitafield market på söndagar. Sen har du alla London college of fashion graduates som oftast är mycket talangfulla och spektrat fortsätter upp till de som har egna butiker på Brick Lane och även i de bättre butikena som Dover street market.

Jag skulle rekommendera dig att kolla in på www.jcreport.com (men det gör du säkert redan)
Jag hoppas att det hjälper dig lite iallafall.

kram Tess

2008-05-08 @ 22:58:26
URL: http://evert.webblogg.se
Postat av: bella

Tack! Alla tips är bra...
Jag är mest intresserad av nya designers som leker med mönster, inspireras av arkitektur och konst samt fa en känsla av vart trenderna är paväg i London. Tack igen!
Kul att du tyckte min blogg var intresserant...
Kram

2008-05-09 @ 12:06:11
URL: http://svenskdesign.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0