T.G.I.F

image496
Otto Cover

Jag var tvungen att tacka nej till en tjejkompis födelsedagsfest på Maddox.

Jag orkar helt enkelt inte. Jag har haft en mycket produktiv vecka och är verkligen dödstrött. Sen att jag inte känner för att spendera £40 på taxis till ett ställe jag inte gillar för att hänga med ett gäng tjejer som kommer att börja ta kola vid midnatt, är ännu en bra orsak. 

Nu satsar jag på yoga vid kl 11.00 imorgon, följt av picknick i Clapham common (park) kl 14.00 med Mel och hennes vänner och därefter runt 20.00 till Helenas födelsedags BBQ. Jag ser fram emot det som tusan!

Lacoste gick bra idag med och jag tror att de kommer att bli en återkommande klient vilket alltid är bra. Jag vet att jag har sagt det förr men de är så himla trevliga!

En rolig grej är att mina yngsta småsyrror Isabelle och Marina var på en casting för tyska katalogen OTTO igår. Som ni kanske kommer ihåg så jobbar jag för Otto lite då och då så det vore verkligen jättekul om de bokar småsyrrorna med!
Jag håller tummarna!

Nu ska jag äta en god sallad och titta på Extreme makeover. Jag älskar när de ser sig själva och blir så glada, då kommer det en tår.

Thank God Its Friday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0