Världens längsta dag!

Jag är helt fruktansvärt trött nu.

Var uppe vid kl 07.00 för att åka till Norra London för en plåtning för Lacoste. Enligt journeyplannern på nätet skulle det ta 1½ timma att komma till studion. Jag var där 35 minuter tidigt. *Suck* Tid jag hade kunnat spendera i sängen.

Som tur var var jobbet superslappt och vi plåtade bara ett par bilder på hela dagen. Vi satt mest och snackade bajs och åt godis. Ingen bra dag för min diet dvs.

Studion var verkligen supercool. Den är på 3 våningar och brukade vara ett lager för antikviteter, så det är helt sjukt mycket roliga grejimojjar och grunkor överallt. Många serier och filmer spelas in där tex Dragons Den. (Jag har sett att den går på svensk tv i bland)

Den manliga modellen hade varit med i en bilolycka nyligen så han hade ett jättesort ärr i pannan och ett blått öga, men klienten tyckte det var ok eftersom de bara skulle använda honom i profil, haha!

image480
Outfit - blandat min egen och lacoste..

image481
Fotograf i full gång

image482
Coola gamla grejer

image483
Jag vill ha den lampan!

image484
Hello ladies!

image485 image486
2 heta bruttor

Imorgon ska jag på lite castingar och till frissan. Bara toppa lite och fylla i mina slingor så ingenting extremt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0