Veckans Schema!

Marie Claire fashion - Viva Glam, February 2008
Bild - Marie Claire

Eftersom det har varit Bank Holiday här igår så är det en kortvecka. (För alla utom mig).
Idag plåtade jag för John Lewis underwear igen. Det är så skönt, för studion ligger jättenära mitt hem.

Vi var klara vid 5 och efter det knallade jag hem och la mig i bikini i solen på balkongen och läste Plaza Kvinna. Sjukt bra tidning måste jag säga. Synd att det är så mycket otroligt dålig reklam i de svenska tidningarana bara. Det är ett skämt! Lägger upp lite exempel imorgon..

Så här ser min vecka ut:

Onsdag - Plåtning för Lacoste
Torsdag - Casingar och frisörbesök
Fredag - En till plåtningsdag för Lacoste
Lördag - Ett halvdagsjobb för samsung
Lördag eftermiddag - Ahh, helg!

Nu ska jag sussa så att jag orkar jobba hårt imorgon!

Nattinuffs mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0