Idag har jag söndag

Eftersom jag jobbade igår så har jag bestämt mig för att ha söndag idag istället.

Så morgonen har börjats med att inte ens kliva ur min fluffiga vita säng, utan legart och dragit mig med de 2 nyaste Gossip girl avsnitten. Nu väntar brunch, som sig är brukligt på en riktig söndag.

Nåt vettigt ska jag iaf göra. Jag har rensat ut min garderob, ve och fasa, jag slängde 4 stora kassar med kläder och krams igår och har ställt undan 4 till som jag ska skänka till charity. Det känns ganska frigörande, men jag har gjort mig av med 10 par skor *iiiik*! Jag gillar INTE att göra mig av med skor.

Det positiva är att jag har rum i garderoben för fler nu. Jippi!!

Nu ska jag ringa Mel och se om hon vill mötas på Starbucks för en söndagsfika.

xx


mm.. höga glansiga och underbara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0