Idag och igår

Jag var så duktig igår!

Jag drack bara en enda liten drink och sen loka i mitt drinkglas resten av kvällen. Och jag orkade ända till kl 04.00. Det är så det ska göras, jag är på topp idag :)


bild - Stureplan.se

Biss kom och joinade oss! Jag är så glad att hon är 18 nu!

Idag körde vi råbiffen på Tures, den bästa i stan! Lite fönstershopping och nu blir det nog badminton följt av parmiddag i Saltis.
Busy busy!

Jag har bokat en biljett tillbaka till London på Tisdag. Har lite castings, jobb och grejer.

Här kommer en dagens



Tröjklänning med dragedjor
- Diesel
Skärp - Primark
Stövlar - Marc by Marc Jacobs
Klocka - Cartier
Ring - Bvlgari

Som vanligt dåliga photobooth bilder, men det blir det slut på efter tisdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0