Dagen efter..

Efter 4 1/2 h steg jag upp för att hinna till hotellfrukosten.
Jag älskar hotellfrukostar!

Sen blev det en lite promenad runt på stan och ett par macaroons slank ner såklart.


Ladureé har de bästa Macaroonisarna!

Efter kom min kära chaufför och hämtade mig för att åka till Gare du Nord tyvärr. Jag ska se till att stanna lite längre nästa gång.


I business loungen Eurostar Paris. Varm choklad, muffins och lite nötter blev det.



Dagens reseoutfit

Svarta sammetbyxor, jättegamla från Berschka
Grå stickad tröja från H&M
Bally stövlar
Ring från Bvlgari och halsband från Tiffanys

Jag klarade att köra allt svart i Paris. Men så svårt är det inte den här hösten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0