irriterad blir jag..

"Klipp dig inte"
"Sample sale"


Expertråd?

Klart man ska klippa sig om man vill ha fint tjockt långt hår. Men bara litegrann åt gången. Annars får man kluvna toppar och då går håret av.

Dessutom är det toffs man ska undvika ha håret i eftersom i en knut hamnar snodden på olika ställen varje gång och sliter mer jämnt.

Sample sale
= En utförsäljning av designers prover som antingen aldrig blev nåt av, första utkasten, showroom och pressprover och andra allmänna rester som kan tänkas bli över.
Dessa är inte använda! Mer än möjligtvis till nån plåtning..

Loppis = Du säljer dina egna gamla kläder.

Jag stör mig verkligen på självutnämnda experter med dålig koll. Tänk om folk faktiskt börjar lyssna?

Vem syftar jag på?

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha jag visste vem du menade redan efter dom två första meningarna.. och jag stör mej också!

2008-10-25 @ 13:39:17
URL: http://ombytlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0