Lördag

Jaa! jag älskar den nya tjejen som tar hand om mig på Nokia france!

Hon är såå gullig och har inte bara bokat in mig första klass på Eurostar. Något jag inte visste innan jag blev invisad till businessloungen av nån hjälpsam personal på St Pancras.
Såå skönt! Boarda när man känner för det, champagne och god mat plus stolar som fälls bakåt. Jag gillar Eurostar ännu mer nu!

Sen var det inte helt fel att sitta brevid Maria Grachvogel på tåget heller. Det är inte ofta man får en privat pratstund med en välkänd designer? Hon var på väg till Paris för sin egen visning som var nu på söndagen. Härligt liv. Hon varnade mig direkt för vilken modegryta jag skulle bli inslängd i på Colette festen. Och hon hade rätt.



Reseoutfiten

Stickad lång svart tröja med silkesärmar från Marc Jacobs
Mina svarta AA fejkläder leggings
Bally stövlar
Benvärmare från Topshop
Och så min älskade ring från Bvlgari såklart.

Bekvämt och snyggt!


När jag kom fram stod min chaufför Gui och väntade på mig. ja, jag hade en chaufför i 24 timmar. Inte helt fel vill jag lova. Det blev bilturer till vad jag än ville se.


Triumfbågen mitt i natten bl.a

Mitt hotell den här gången var ljusår från det råttboet från förra gången.
Nu hade jag ett stort rum på 9e våningen med utsikt över både triumfbågen och Eiffeltornet.
Hotellet heter Concorde LaFayette och är riktigt nice.


Utsikten från mitt fönster

Sjukt nöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0