Pariiii Lördag

Hela resan började med att jag hoppade av eurostar, blev upphämtad av min chaufför och begav mig till den största Dieselbutiken i Paris.

Där fick jag till min stora glädje plocka ut precis vad jag ville ha på mig på Diesel xxx festen, senare på kvällen.
Det blev en stor stickad koftklänning med dragkedjor ett brett skärp samt ett par ankelboots i svart och guld.
Bra grejer, det är inte ofta man får chansen att shoppa gratis.






Jag valde koftan eftersom jag vill kunna använda den vid andra tillfällen med. Kändes dumt att välja nåt jag lika gärna kunde köpt själv och som inte var så väldigt speciellt.

Jag bodde återigen på hotell Concorde Lafayette. Jag gillar verkligen det hotellet,  bra service, nästan alla rum har en grym utsikt, fräsht och supercentralt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0