Solen



Solen bestämde sig för att titta fram över London idag. Det var på tiden!

Jag tog mig en lång skön promenad upp till fulham broadway för att gå på banken.

Jag avskyr banker och posten av en anledning som är lite udda.
 När jag var liten så tvingade alltid mamma mig att gå och göra ärenden åt henne på just banken och posten. Jag måste säga att jag var ett ganska lydigt barn på den tiden, men tyvärr var de på posten och banken inte vana vid barn som ville posta paket och sätta in pengar.
De blev mest irriterande och det hela slutade oftast med att jag fick gå hem igen med outfört uppdrag och en allt större ovilja att gå tillbaka.

Mamma sa alltid att hon gjorde det här så att jag skulle lära mig, nu förstår jag att hon gjorde det för att hon var lat.

Därför drar jag mig in i det längsta när jag måste gå dit. Kan man inte bara klara sig med internetbanken?
Den här gången var det en check. Ja, engelsmännen lever i stenåldern. De använder fortfarande checkar. Sjukt irriterande!

Efter belönade jag mig själv med en jättegod sallad på Planet organic. Det och en färskpressad Äpple- morot- apelsin och ingefära juice var precis lagom nyttigt. Jag ska ju jobba hela helgen. (Eller jobba och jobba, jag ska på party.. )

Nu blir det yogaplåga, perfekt avslutning på en lugn dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0