Colette Party in Paris

Imorgon ska jag till Paris.

Jag ska ta Eurostar över, jag älskar Eurostar! Jag snussar hela vägen oftast. De har såna där härliga säten med huvudhållare, ni vet de där kanterna på sidorna som man kan luta sig mot. Det skulle vara något för flyget.

Sen tar det ju bara ungerfär 2 1/2 timma. Så kan man sitta och läsa Vogue och dricka varm choklad innan man somnar. Ja, jag diggar eurostar. Och jag ska få åka den 2 ggr nu i helgen. Men mig gör det ingenting. Jag ska shoppa på mig en massa bra franska tidningar när jag är där. En till stor fördel med mina franska lektioner är att jag nu faktiskt kan LÄSA dem och inte bara titta på bilderna.

Anledningen till min resa dit är för att jag är inbjuden till den fina butiken Colettes fashionweek fest. Det ska bli jättekul att mingla med Paris fashionistor. Det enda tråkiga är att det ser ut som om de skickar mig HELT SJÄLV. Kul att gå på fest helt ensam. Det är ju inte direkt så att franska fashionistor är de mest pratglada i världen heller.

Jaja, det blir säkert bra, jag brukar alltid lyckas tvinga nån att vilja prata med mig!




But what to wear??

Jag hämtar inspirationen från Jak & Jil



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0