Turistisar



Jag och Biss har varit turister idag. Vi satsade på det där jäkla hjulet allmänt kallat London eye. Men väntetiden var över 3! timmar så vi gick till The London Aquarium istället. Varför gör man inte sånt oftare? Det var apcoolt med alla hajar, maneter, pirajor och sjöhästar.



Tyvärr var det proppat med barn. Jag gillar barn, de är söta, men i grupp luktar de illa. Politiskt inkorrekt av mig kanske, men jag undrar alltid varför föräldrar inte tvättar sin abarn lite bättre. De luktar ju snusk!



Hej kompis!
Lite mer än vad jag vill se tack... very nude!



Runt runt, de har sjuukt stora akvarium. Man får lust att hoppa i och simma med fiskisarna. Ja kanske inte med hajarna eller pirajorna då.



nananananana..... scary.
 Jag med min hajskräck. Terapi? Inte en chans, jag är ännu räddare nu!


Ser ni sjöhästarna?



Biss och STORA fiskar.

Efter lyckades vi hoppa in på nån skräckgrej tur med skådespelare som hoppade fram och skrämdes och var nedblodade och galna. Vi skrek och skrattade som småtjejer!
Sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0