Waiting for time to pass

Nu sitter jag här och väntar på att Biss ska landa.

Jag och Nathan har precis varit och handlat på Waitrose, enbart för att pröva vår nya bil.

Eller det är ju inte VÅR bil men typ nästan. Man kan hyra den för £5 i timman från vårt garage i huset. Hur bra är inte det?
Och det är en MINI COOPER!
My favorite! (Förutom min blivande Aston Martin db9 såklart)

När Biss kommer får hon äta nåt litet och sen hoppa bums ner i sägen. Jag har varit duktig och städat och tvättat en massa så att hon ska trivas under sina 8 dagar här :D

Imorgon blir det paaarty! Bailees B-day.

Jag lägger upp en bild på hennes presse imorgon. Köpte ett par urfina örhängen i Sverige.
(Tur att hon inte kan svenska)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0