What to do today?



bild - Japanska Vogue

Morrn morrn!


Jag vet inte riktigt om jag gillar det här med att klättra i karriären. Eller det är klart jag är glad att det går bra. Visst, det är bättre jobb och framförallt roligare jobb jag får göra. Men mina dagar har blivit så tomma. Jag har ju nästan inga castingar längre. Så jag vet liksom inte riktigt vad jag ska göra av all extra tid och energi jag helt plötsligt har över.

Museum? Utställnigar? Bio kanske. I går blev det samplesale och lunch med Bailee på Cape Town Fishmarket.
Mysigt och visst har jag tid med mer yoga och andra nyttigheter. Men jag är en jobbjunkie. Jag GILLAR att vara busy och jobba mycket. Annars blir jag helt uttråkad och apatisk.

Jag kanske borde skaffa mig ett husdjur eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0