Bilder..

Det är väldigt skumt att surfa runt lite och leta efter mina jobb på nätet.

Typ kataloger och liknande ligger alltid uppe först. Vissa bilder är helt ok, andra fruktansvärt dåliga och har man tur får man en fullträff.
Men jag är inte blyg och erkänner gärna att det finns otroligt mycket dåliga bilder på mig där ute.

Framförallt katalogbilder. Sen finns det väldigt många skumma med..


Exempel på en helt ok katalogbild. Denna från Woolovers.


En kanske inte fullt så smickrande bild på mig, Mel och en stackars voffe.


En MYCKET udda katalogbild från Mamas and Papas. Ja, det är gravidkläder, en ganska ok bild om man bortser från kudden på magen.


Sportkatalog, vad ska man säga...


En favvobild kommer från tyska katalogen OTTO.

You see, its just smoke and mirrors!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0