Kvällstid

Heeej, nu är jag hemma igen.

 Jag gick till min casting för John Zack. De verkade trevliga, så kanske kommer det bli jobb med dem framöver. Min agentur ringde och sa att de höjer min rate nu, vilket betyder att jag hooppar upp ett steg. Alltid bra!
Plus att jag fick ännu en check från mitt stora jobb. Det gör mig mycket lycklig och ett steg närmare en bostadsrätt hemma i Stockholm. Det har varit mitt mål ett tag nu och förhoppningsvis kommer det bli verklighet i vår.

Efter franskan mötte jag upp min underbara kompis Halie som är hemma från LA. Hon är en fantastisk sångerska. jag tror att ni kommer att få höra hennes musik snart. Jag kommer definitivt åka och hälsa på henne i LA så snart som möjligt!
Vi åt middag och downade en flaska rött på mitt favvoställe The Ship. I love!

Nu ska jag snussa, är ledig i morgon, men måste städa för min älskling kommer i morgon kväll. Jaaaaa!!!



Nattinuffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0