Såklart..

..gick vi ut igår jag och Hay.

Men jag tog det Loka hela kvällen, jätteskönt bara nåt glas champagne slank ner. Jag gillar inte att dricka för mycket, jag får en extrem kroppsångest då.

Vi åt middag på Carpaccio, drinkar med en massa trevliga svenska grabbar på Nouzomi och efter det bar det av till Bungalow 8.
Sjukt chillad trevlig kväll.

Fick dock en överraskning nån timma efter att jag hade kommit hem. Pojkvännen var på väg ut till Arlanda för att fånga första bästa plan nånstans med in kompisar. Apraka såklart.
De hamnade i Barcelona.. jag är lagom road.


Sorry för en dålig "Kvällens". Jag hade inget ljus i rummet. Haha, stökigt är det med!

Jacka - Vintage
Topp - H&M
Läderaktiga tights - AA
Stövlar - Kurt Geiger
Ring - Asos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0