You are special to me.


Jag gillade rosa redan som liten. Det ser ut som om jag var korthårig, men jag har toffs. Jag älskade toffs!
Mamma brukade sätta upp mitt hår som en fontän på skallen. Här står jag på Östra reals skolgård och håller på att lära mig cyckla.

Jag älskar att min blogg är privat.

Jag vet på ett ungefär vilka som läser och det finns inga krav på att ha ett visst antal klick per dag som verkar stressa sönder alla de där "riktiga" bloggarna.
 Nu har det visserligen gjort mig lite lat också. Men det är ok eftersom jag inte bloggar för att tjäna pengar eller bli känd. Jag bloggar för att jag vill och för att jag tycker att det är kul. Jag gillar att själv gå tillbaka och läsa inlägg jag skrev för flera månader sedan. Jag har även sparat mina inlägg från min gamla blogg.
Jag kanske borde göra återblickar då och då. Nu har jag trots allt bloggat i    1 1/2 år.

Men det bästa är nog att jag kan lägga upp bilder på mig själv som liten, full, bakis, osminkad...ja allt.
Utan att känna att jag hänger ut mig själv för hela världen att beskåda.

Ni är speciella mina vänner. För detta är min VIP blogg!



Kommentarer
Postat av: Milla N.

Jag gillar att bloggen känns med privat, det känns på nåt sätt 'lättare' att välja kommentera också när man vet att inte heeeela världen kommer åt att läsa vad man skrivit =)



Win-win för både bloggaren och VIP-läsarna alltså!



//Milla N.

2008-09-17 @ 16:57:23
Postat av: pappa

Hej Tesse!

Jag tycker att Du skall nämna att jag fick en stor utskällning av Dig efter att du ramlat av cyckeln ett otal ggr. Du sa:varför skall Du försöka lära mig så farliga saker! (Du behöver inte nämna det-jag tycker att det bara var kul-nu så här långt efter) Puss pappa

2008-09-17 @ 21:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0