Me and Hay in LA

Nu sitter jag här, en smula jetlaggad och bakis och väntar på att Hay och hennes ex Zac ska vakna så vi kan gå och äta en fantastisk frulle på Newsroom.
De har de godaste smoothiesarna i världen och allt är superhälsosamt, precis vad jag behöver efter igår.

Vi startade gårdagen med frulle på Newsroom, gick en sväng, kom tillbaka till Newsroom och drack mimosas, gick vidare till Barefoot, drack mer mimosas. Sen fick jag en guidad tur av West Hollywood och en stor yoghurtglass som jag inte tror ett jota på att den var fettfri, inget så gott är fettfritt!

Middag blev det på en italienare och sen födelsedagsfest på Coco de ville och vidare till Guys tror jag det hette.
De spelade extremt mycket svensk musik av någon anledning, det var både Ace och Base, Cardigan och Kent som folk diggade där inne.

Det kanske inte är så kul att bara rapa upp alla ställen vi varit på men, man hinner med så otroligt mycket på en dag här.
Hays kompisar är helt underbara, vi har tillochmed en riktig sex and the city gaykille som svimmar så fort en snygg kille går förbi. Han är underbart söt.



Hay och Zac, han är gitarrist i ett band här och vi ska på deras gig ikväll.



Det är tur att ställena stänger 2.00 här, annars hade jag varit död, men jag tror jag behöver den där frukosten nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0