My closet

Ok, jag har vuxit ur min lägenhet nu, det är bara att acceptera. Jag har en hel vägg full med genomskinliga lådor fylla med kläder och nu får inte ett enda plagg till plats. Jag har rensat ut i flera omgångar och nu har jag bara kvar det jag faktiskt vill ha kvar och använder.

What to do?



Men med tanke på hur små min garderob och byrå är så är det ganska förståeligt att det inte får plats så mycket.
Engelska lägenheter är inte byggda för fashionistor.


Lådorna under sängen får agera skoförvaring.



Armband, halsband, plånböcker och andra bra-att-ha saker ligger inklämda i en liten låda.

Först på kriterielistan när jag söker min blivande lägenhet i Los Angeles är banne mig en walkin closet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0