Fun at the gym

Jag hade inga rena träningsbyxor till gymmet idag, så jag var tvungen att slänga på mig ett par knallblå hotpants som jag brukar använda som hemma mysisar på sommaren. BIG MISTAKE!

Jag har aldrig kännt mig så uttittad och jag kunde absolut inte göra alla stretchpositionerna jag ville. Men det värsta av allt är när jag springer på bandet och helt plötsligt hör en massa dunsar bakom mig, vänder mig om och ser att den småmulliga engelska snubben bakom har RAMLAT på bandet.

I blame the hotpants!



Kommentarer
Postat av: Bella

Hehe vad knäppt! Ser det framför mig...



Jag ska föresten till London på tisdag... typ första gången jag är där... har du nåt bra tips på vad man borde göra? Bra tips på billig klädbutik/marknad? Är fattig student och har inte så mkt..

OCH... en viktig fråga... är det kallt? Härhemma snöar det i Göteborg... men man behöver kanske inte vinterjacka i London? Är det typ vårigt?



Tack för en bra blogg annars!

Kram Bella

2009-02-22 @ 00:00:48
Postat av: Tess

Hej Bella!



Oj, det finns massor att göra och ställen att shoppa på. Så jag skapade en kategori på bloggen som heter London där jag tänker slänga upp lite mer ingående tips på saker att göra i London. Men för att hjälpa dig snabbt nu så är det mellan 6-10 grader, så lämna dunjackan hemma. Jag tycker att du borde ta dig till portobello market på lördag och /eller spitafields market vid liverpool street på söndag. klassikern för shopping är oxford street. men jag skulle även rekommendera kings rd med, eftersom det är mycket lugnare. Annars så är westfield shopping centre vid shepherds bush riktigt riktigt bra. Missa heller inte att åka till brick lane och kolla in alla olika små butiker där.

Hoppas du har fått lite idéer nu.

kram / Tess

2009-02-22 @ 15:09:38
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: Bella

Jätte tack för tipsen! =)



Kram

2009-02-22 @ 16:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0