London - Sverige, 1-0

London - 9°C och nästan sol.
Stockholm - 0°C och massa snö som kommer att bli slask.


Jag tror jag stannar här till snön har försvunnit där hemma. Jag känner för att använda mina vårkläder. *ret*

Jag sitter och kollar på "Jade" programmet om Jade Goody, hela englands favorit hatdockusåpaskådis. Men som nu har fått cancer och är döende. Det vände så snabbt, ena dagen är hon pigg och kry och nästa får man höra att hon kommer att dö om ett par månader.
Nu ska iaf Jade få gifta sig med sin Jack, eller rättare sagt de har gift sig i dag.
Sen kommer de inte att följa henne längre. Vilket är bra, där går gränsen.
Eller egentligen är väl gränsen överskriden för länge sedan speciellt med det här programmet. Det är egentligen ingenting jag vill se, men jag kan inte låta bli.
Stackars hennes barn är det enda jag kan tänka. Jag har aldig varit med om något liknande, att man dokumenterar en persons död på det här sättet.
Det är både hemskt och väldigt sorgligt och sen hemskt igen för att tidningar och tv drar nytta av hennes olycka.
Hon säger att hon filmar allt för att tjäna ihop så mycket pengar som möjligt åt sina barn och det kan jag förstå.

Vad hade man själv gjort i hennes ställe?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0