Måndagens



Äntligen fick jag använding för min fina vårjacka från Eryn Brinie som jag köpte i New York.
Jag matchade dem med Miss sixty boots, American Apparel tights, halsduk från Marc jacobs, mössa och torgvantar från H&M och fina väskan från Botkier.



Det blev en recall på en av castingaran från förra veckan för Dulux.
Recall betyder att de är intresserade av att boka mig men vill se mig och några andra igen helt enkelt. Recalls brukar vara snabba för att de är så mycket färre människor, men inte idag, 2h(!) väntade jag. Men jag satt och pratade med massor med trevliga modeller under tiden så det var inte så farligt.

Jag unnade mig själv en härlig middag på Leon efter och en tröja med nitar på från H&M.
Tyvärr kom jag hem så dent att jag missade min yoga. Får köra hårt i morgon istället.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Wow vilken snygg bandjacka!! :D Ge mig!

2009-02-24 @ 12:14:56
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0