Please!

Det ska bli spännande att se om allting funkar idag igen.

Jag har både en katalogcasting nära Liverpool street och sen ikväll åker jag till Bath för att jobba med Petite affair i 2 dagar.
Så jag behöver att vädergudarna är schyssta och struntar i snön nu.

Bath är en sjukt fin stad, men extremt omodern, så jag kommer inte att ha internet på rummet på mitt hotell. Jag vet!! Hur sjukt omodernt är inte det? Jag slår vad om att rummet kommer att vara blommigt och att värmen inte kommer att funka heller, det är så det brukar gå till i småstäderna i england.
Ett litet äventyr helt enketlt och jag får vara glad att jag inte är inbokad på en travellodge.



Så tyvärr blir det ingen bloggning från mig förrän på torsdag kväll..
Men jag hinner nog slänga upp nåt mer innan jag åker sen.

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0