Borta bra, men..

Gud vilken tur att jag lyckades komma hem igen med tåget.
Självklart var det snöstorm i morse när jag vaknade och jag blev direkt orolig över att behöva stanna i Bath längre än nödvändigt. Jättefint ställe, men jag har en massa saker att göra hemma så jag är överlycklig att jag lyckades ta mig hem.

Det roliga i mindre städer är att människor är så frågvisa. Hotellägaren kom ner och satte sig med mig och åt frukost och förhörde mig om hur det är att vara modell. Min klient hade självklart nämnt det när hon bokade rummet. Han hade 100 frågor och det var faktiskt ganska trevligt att ha sällis till frukosten. Sen är det taxichauffören som garvar och säger att alla bilarna slåss om körningarna från Simon Powells studio för att få köra modellerna.
Det folk inte verkar fatta är att vi blir ganska fövånade av hela grejen. Jag har jobbat som modell i 20 år, det är så vanligt för mig att jag glömmer att det är ovanligt för andra, så jag blir alltid lite ställd när främmande människor ställer en massa frågor.

Här kan ni se lite bilder från min Avonplåtning i höstas, jag har dem inte själv med ett par ligger på fotografen Oliver Pearces hemsida. Jag tror att det är runt bild 18 i första portfolion.





Kommentarer
Postat av: Natalie

Grymt snygg bild :)

2009-02-06 @ 14:37:20
URL: http://nst.blogg.se/
Postat av: karin

snygg bild!

2009-02-06 @ 15:11:47
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/
Postat av: Anna

jamie Olivers söta fru fanns med!

2009-02-06 @ 19:15:57
Postat av: Tess



Tack vad gulliga ni är tjejer!

kram /Tess

2009-02-06 @ 22:46:38
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0